Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

CZY POPŁYNĘŁAM FINANSOWO NA PROMOCJI W ROSSMANNIE?


Słynna promocja -55% w Rossmannie na produkty do makijażu właśnie dobiega końca… I można powiedzieć, że to najbardziej kontrowersyjna kampania promocyjna na polskim rynku kosmetycznym. Ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników. Tym bardziej, że za każdym razem jej zasady są nieco modyfikowane i nie do końca są znane przed jej rozpoczęciem. Zauważyłam, że ostatni pomysł na dzielenie klientów na „lepszych” i „gorszych” według nie do końca jasnych kryteriów wpłynął jednak pozytywnie na brak tłumów przy szafach. Nigdy nie należałam też do osób hejtujących tę akcję - umiem liczyć i wiem, co się opłaca wówczas kupić, na które marki warto postawić. Co więc zakupiłam tym razem? Czy popłynęłam finansowo? I czy ostatecznie to się opłaciło?

Post a Comment

0 Comments